اسید پاشی

از وقتی شروع به نوشتن کردم هیچوقت قصد نداشتم سیاسی بنویسم. گرچه سیاست با زندگی همه ما عجین شده، اما من قصد نداشتم نظرات خودم را اینجا بنویسم. و همینطور هیچوقت نمیخواستم مطلبی در رد یا تأیید مذهب بنویسم. گرچه من به عنوان دختری که توی یه خانواده نه چندان مذهبی بزرگ شده و توی شهری مثل اصفهان تحت انواع و اقسام آموزش های مذهبی توی مدرسه بوده همیشه این دوگانگی را تا موقعی که از ایران بیام بیرون با خودم داشتم، اما بعد از اومدن اینجا کفه ترازو به سمت غیر مذهبی بودن سنگینی پیدا کرد و روز به روز پوچ بودن چیزهایی که توی مدرسه بهم یاد داده بودن را بیشتر و بیشتر احساس کردم. اما هیچوقت نمیخواستم راجع به نظرات مذهبی خودم اینجا چیزی بنویسم. اما وقایع اخیر اصفهان و اسید پاشی روی دخترهای بیچاره چاره ای برام نمیذاره جز این که همه نفرت خودم را اینجا خالی کنم. اصفهان، اصفهان من، شهری که همیشه براش دلتنگم و همه زندگیم را ازش دارم حالا برام ترسناک شده. حالا میدونم که مثل فیلم های ترسناک همیشه یه شبح یه جایی هست که ممکنه هر لحظه به من یا دختر دیگه ای حمله کنه. اصفهان، شهری که مادرم و خواهرم هنوز اونجا زندگی میکنن. شهری که همه خاطره های بچگی و نوجوونیم را اونجا جا گذاشتم و اومدم.
و همه اینها نمیتونست اتفاق بیفته جز به خاطر یه مشت حیوون که دولت و پلیس هم پشتتون هستن و به خاطر دین کثیفشون این فجایع را به بار میارن. این آدمها و همه کسایی که پشتیبانی فکری و مالی و لجستیکی ازشون میکنن لجن هایی هستن که فرصت پیدا کردن انتقام خودشون را از هر کسی که مثل خودشون کثیف و متعفن نیست بگیرن. من به عنوان کسی که پدرم نظامی بوده سالها این کثافت ها را دیدم و باهاشون سر و کار داشته ام. پدر من مثل خیلی های دیگه توی جنگ خانمان سوز و بی بنیانی که سردسته این ارازل به راه انداخته بود قربانی شد. پدر من قربانی ایران نشد. قربانی دین نشد. قربانی ذهن کثیف رهبران مذهبی ای شد که به ایران کوچکترین اعتقادی نداشتند. و این دنباله همون تفکر کثیفه که امروز جوون های دیگه ای را از زندگی داره ساقط میکنه. من از استفاده واژه شهید برای پدرم به شدت متنفرم. وقتی پدر من توی جنگ قربانی شد و ما اولین مراسم را براش گرفتیم من هنوز کوچیک بودم و خیلی اتفاقات اون موقع را یادم نمیاد. ولی یادمه که مامانم با آرایش و مرتب و با لیاس سیاه توی مراسم اومده بود که یه عده پاسدار پشمالو اومدن بهش یه چیزایی آروم گفتن و مامانم عصبانی شروع به داد و فریاد و فحش دادن کرد. بعدها فهمیدم که اون عوضی ها به نحوه آرایش و لباس پوشیدن مامان گیر داده بودن و بهش گفته بودن که این شکل حضورش در شأن شهید نیست. چنین آدمهای کثیفی بعدها تو بدنه ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج رشد کردن و درجه دار شدن و من الان خیلی از این آدمها میشناسم که فقط چون کثیف بودن به یه نون و نوایی رسیدن. و با کمال اطمینان میتونم بگم که این وقایع اخیر بدون پشتیبانی مستقیم و غیر مستقیم اونها نمیتونست حتی برنامه ریزی بشه.
من واقعاً تعجب میکنم که چرا همه دنیا گیر داده و داعش داعش میکنه. و نمیفهمه که داعشی های ماله کشی شده و بتونه کاری شده توی ایران دارن همون کار را با دخترای ایران انجام میدن. مگه همین آدم ها این همه جوون مردم را اعدام نکردن؟ مگه میلون ها نفر مثل پدر من را به کشتن ندادن؟ مگه این همه جوون های مردم را زندانی و ممنوع از زندگی نکردن؟ فقط سر بریدن جلوی دوربین موبایل وحشی گریه؟ اسید پاشیدن رو دختر مردم مهم نیست؟ تجاوز به دختر مردم قبل از اعدام مهم نیست؟ روزی یک بار به زنی که شوهرش را توی جنگ به کشتن دادن زنگ بزنن و پیشنهاد صیغه دادن مهم نیست؟ این رژیم و دینی که داره تبلیغش را میکنه سراسر نکبت و کثافته. بوی گند این کثافت از کاسه "حکومت اسلامی عراق و شام" به دماغ همه خورده و متهوعشون کرده، اما درپوش "جمهوری" توی ایران نگذاشته این تعفن را دنیا ببینه و حس کنه. حتی همون اوبامای ابله هم فکر میکنه رعایت احترام بعضی از این حیوانات واجبه و فقط داعشه که باید بمباران بشه. 
این حیوانات هیچ فرقی با هم ندارن. همشون به یک اندازه ذهنشون کثیفه و همه به یک اندازه دستشون به خون آلوده است. و من خونم به جوش میاد وقتی میبینم عکس العمل ما مردم فقط در همین حده که توی فیسبوکمون بنویسیم "اینها که سازندگان ویدیوی هپی را تو دو ساعت گرفتن چطور این اسید پاش ها را نتونستن هنوز بگیرن؟" و بعد زیرش با هم بحث کنیم که "نه این با اون فرق میکنه. یا این که نه اینها حتماً از خودشونن". رنج میکشم وقتی میبینم ما مردم شدیم مثل گوسفند هایی که هر روز یه عده چاقو به دست میان وسطمون و یه عدمون را میبرن سر میبرن و ما فقط خوشحالیم که امروز نوبت ما نبود. و تا وقتی ما مردم دست از این گوسفند بودنمون برنداریم هیچ اتفاقی نمیفته. این اسید پاش ها را هم میگیرن و به بیست سال حبس تعزیری محکوم میکنن و بعد از شیش ماه آزادشون میکنن و ما نهایت نهایتش تو وبلاگمون مینویسیم "دیدین اینها هم آزاد شدن؟ توچ توچ توچ چه مملکتیه"

بعد نوشت: ببخشید اگه عصبانی نوشتم. قصد توهین به کسی را نداشتم و خودم را هم مشمول همه اینها میدونم. خود من به عنوان یه دختر ایرانی که بیرون از ایران زندگی میکنه و میتونه صداش را بلندتر کنه شاید بیشتر از همه دخترهای توی ایران مسئولم.

بعدترنوشت: شما را به هرچی که اعتقاد دارین اگه کمکی به این دخترهای بیچاره نمیکنین راجع بهشون جوک نسازین و شوخی های بی مزه چندش آور نکنین. شنیدم یه عده پسر توی اصفهان برای شوخی بطری آب دست میگیرن و به دخترها میپاشن و اینجوری مثلاً تفریح میکنن. مرده شور این تفریح و این خنده را ببرند. یه کم به خودتون بیاین. کاش یه کم بزرگ میشدید و یه کم فقط یه من بیشتر میفهمیدید. 

۱۵ نظر:

  1. من با این کار اسیدپاش ها اصلاً موافق نیستم. اما حرفهای تو را هم قبول ندارم. مذهب و دین هیچ ربطی به این کارهایی که انجام میشه نداره. دین اسلام دین ملاطفت و مهربانیه. ولی یه عده آدم بی مغز چهره خشنی از آن نشون میدن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز نمیدونم شما شاید آدم مذهبی ای باشی و میخوای از عقایدت دفاع کنی. اما میشه به من بگی اسلام واقعی کدومه پس؟ این حیوونها؟ طالبان که بینی دختر مردم را بریدند و اون فجایع را به بار آوردن؟ داعش که سر زن و مرد را راحت تر از برگ درخت میبره؟ القاعده که جون هزارها نفر آدم را با یه عملیات انتحاری میگیره؟ بوکوحرام که دخترهای بیچاره را دزدیده و به بردگی گرفته؟ پاسدارهای اول انقلاب که تیغ میکشیدن و رنگ میپاشیدن؟ سعودی که همین چند وقت یه ایرانی را گردن زده؟ حماس که با سپر انسانی درست کردن جون هزارها انسان بی گناه را توی غزه گرفت؟ میشه بگی کدوم اینها اسلام ملاطفه و مهربان شماست؟

      حذف
  2. کاربر گرامی، این وبلاگ پس از بررسی های صورت گرفته حاوی مطالب خلاف عفت عمومی و امنیت ملی تشخیص داده شد. لازم است در اسرع وقت نسبت به حذف و از بین بردن کلیه محتوای مجرمانه آن اقدام فرمایید. در غیر اینصورت اقدامات مقتضی از طریق مراجع قضایی صورت خواهد گرفت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخ چشمم. آخ قلبم. برو عمو برو. فکر کردی با دوتا تهدید آبدوغ خیاری من از نوشتن دست میکشم؟ من اگه از تو و امثال تو میترسیدم که کلاهم پس معرکه بود. من اگه از تو و امثال تو حساب میبردم که الان یه جا داشتم رخت میشستم و دماغ بچه پاک میکردم. تو به چه اجازه ای به من میگی چیکار کنم و چیکار نکنم؟ اقدام مقتضی صورت میدی؟ به تخم نداشته ام. فکر نکن چون دخترم میترسم و جا میزنم. به وقتش چنان حرفهای چارواداری نثار تو و صدتا گنده تر از تو میکنم که نفهمی از کجا خوردی کثافت.

      حذف
    2. در ضمن اگه تو خیلی دلت برای عفت عمومی و امنیت کشور میسوزه برو فکری به حال کثافت هایی بکن که تو جامعه ول کردین. اون که کثافت کاری میکنه خلاف نیست، من که راجع بهش نوشتم خلافه؟ خاک بر سرت که از مردی فقط نر بودنش نصیبت شده. خاک بر سرت که من باید یه تو مرد بودن را یاد بدم. مرد بودن به تخم داشتن نیست آقای سرباز امت، به جیگر داشتنه. به جنگیدن برای مردمه. به معرفت داشتنه. این که تو برای این که آخر ماه یه لقمه نون نجس ببری خونه فکر کردی مرد شدی و زندگی و جامعه را میچرخونی؟

      دو دست او همه بر پیچه اش بود
      دو دست بنده در ماهیچه اش بود

      حذف
  3. سحر خانم به عنوان یک هم شهری و یک مرد با همه نظرهاتون موافقم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون عزیز. حال و هوای اصفهان چطوریه الان؟ من هرچی با خانواده ام صحبت میکنم بهم میگن نگران نباشم. اما من میدونم برا دلخوشی من میگن. این روزها حتی نمیتونم راحت بخوابم :(

      حذف
  4. text kheili khoubi neveshti ham mantegh va ham ehsas dar an vojoud darad ey kash in dogm haye mazhabi kami yad begiran va inghadr khod ra be khab nazanandi
    iran ma dar yek periode khounin va comaye tarikhi be sar mibarad

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان گفتی پریود اون سرباز امت که این بالا کامنت گذاشته بود باز خونش به جوش میاد :))) مثل اون آخوند ابله که به کیارستمی گیر داده بود.

      ممنون از کامنتت

      حذف
  5. آنچه اسلام به ایران هدیه داد (صادق هدایت)

    ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم ، ما برای خودمان تمدن وثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند وبجاش فقرو پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف واطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلا رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.
    


    چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه اَش سرو کار دارند. برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند.
    
    در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند. بعد این حوض کثیفیکه دست و پای چرکین خودشان را در آن می شویند و به آهنگ نعره موذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و اَفسون میخوانند....



    عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد وپیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.

    تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اش زیر سلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قوانین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند.



    عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی وهنری بپردازند ، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه استعامنه قلیله و کثیره بحث کنند.این مذهب برای یک وجب پائین تنه از عقب و جلو ساخته و پرداخته شده.انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت ، خدا آخرین فرستاده خود را مامور اصلاح این امور کرده!

    تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پائین تنه را از آن حدف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد. بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سرو کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند و یا تحویل بدهند.



    سرتا سر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جا سوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت در آوردند.اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد وخود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد.

    همین روزی پنج بار دو لا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.مگر برای ما چه آوردند ؟ معجون دل به هم زنی از آرا و عقاید متضادی که از مذاهب و ادیان و خرافات پیشین ، هول هولکی و هضم نکرده استراق و بی تناسب بهم در آمیخته شده است، دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هر گونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب شمشیر به مردم زورچپان کرده اند. یعنی شمشیر بران و کاسه گدائی است، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند. آثار هنری ما را از میان بردند و هنوز هم دست بردار نیستند؛ هر جا رفتند همین کار را کردند.

    پاسخحذف
  6. جامعه‌ای سالم داشتن، هزینه سنگینی‌ داره. خود شما هموطن عزیزم، این رو تو فیسبوک بنویسی‌، دفعه بد که می‌خوای بیای ایران می‌ترسی‌. از وقت، از آرامش باید هزینه کرد و آگاهی‌‌های مردم رو بالا برد. متأسفانه خیلی‌ از تحصیل کرده‌های ما اصلا حاضر نیستن ذره‌ای از این هزینه رو بپردازند. اما بعضی‌‌ها هم تو این مسیر تلاش میکنند. متأسفانه، راه دیگری وجود نداره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من همه اینها را میدونم. توی فیسبوکم هم اینها را نوشته ام و باز هم مینویسم. هزینه هم اندازه خودم داده ام. البته خداییش نه به اندازه دخترهای بیچاره داخل ایران. ولی همه سعیم را هم میکنم. ولی الان نباید اصفهان سراسر تعطیل و اعتصاب میشد؟ نباید این اخبار تیتر خبرگزاری ها میشد؟ بله هر مخالفتی هزینه داره قبول. ولی این که ما هیچ کاری نکنیم چون هزینه داره که نمیشه. و از اون طرف حکومت یادگرفته که همه این کثافت کاری ها را بدون کمترین هزینه ای انجام بده. این دور باطل باید یه جا بشکنه آخه.

      حذف
  7. http://iranwire.com/blogs/8356/6321/

    پاسخحذف
  8. اسيد=تف آخوند

    پاسخحذف
  9. سلام خواستم از این مطلب استفاده کنم و تلنگری به همه شما بزنم
    اول از همه به شدت با خشونت از هر جهت و هر نوع مخالف هستم و متاسفم واسه این حوادث خشن توی ایران
    من یک گیاهخوار هستم چون همانطور که شما از این جنایت ها در حق دختران منزجر هستید ما گیاهخواران هم از جنایت در حق حیوانات
    اگر شما گوشت می خورید در ظلمی که به یک حیوان میشه شریک هستید
    یعنی حق حیات اون را گرفتید - در کشتارگاه ها ساعت ها ترس را به اون دادید و با بی رحمی تمام جانش را گرفتید
    می دونم توی اروپا قوانینی واسه کاهش درد و .. هست اما در اصل موشوع تفاوتی نداره
    کافیه چند تا فیلم توی یوتیوب ببینید تا متحول بشید
    ما انسان ها اگر جنایت در حق یک انسان را به خاطر درد و ضربه روحی و جان محکوم میکنیم باید برای دیگر موجودات هم همینطور باشیم
    اونها هم درد میکشن
    امیدوارم دوستانی که اینقدر دلسوز هستند به خودشون بیان و در ظلم به حیوانات سهیم نباشند
    برگه فیسبوک زیر ویژه گیاهخواران هست حتما ببینید
    https://www.facebook.com/imveg?ref=br_rs

    پاسخحذف

مرسی از این که وقت میذاری و کامنت میذاری. سحر