سکس زیاد - سکس خشن

خبر خوب برای آقایونی که زیاد سکس میکنند! خوابیدن با بیشتر از 20 خانم خطر ابتلا به سرطان پروستات را تا یک سوم کاهش میدهد. نتیجه تحقیق دانشمندان در دانشگاه مونترآل نشان میدهد که احتمال ابتلا به سرطان پروستات در مردانی که بیش از 20 پارتنر جنسی داشته اند بیش از 30% کاهش یافته است. در عوض مردانی که با هیچ خانمی رابطه جنسی نداشته اند و به قولی باکره (البته برای مرد میشه باکر؟) مانده اند احتمال ابتلایشان به سرطان پروستات 50% بیشتر از مردانی است که با خانمی رابطه جنسی داشته اند.
البته این فقط نتایج اولیه یه تحقیقه و تا تبدیل به واقعیت علمی بشه فاصله داره. پس آقایون لطفاً همین الان شلوار را پایین نکشید :D فاکتورهای زیادی میتونن در نتیجه این تحقیق تآثیر داشته باشند. اما چیزی که عملاً ثابت شده اینه که تعدد دفعاتی که آقایون به انزال میرسند حتماً در کم شدن خطر ابتلا به سرطان پروستات مؤثره. حالا چرا این دوستان این موضوع را به خوابیدن با بیشتر از 20 خانم پیوند زدن بیشتر از نتایج آماری کار ناشی میشه. اما در واقعیت خیلی هم دور از ذهن نیست. چرا که اولاً آقایونی که فقط یک شریک جنسی دارند ممکنه بعد از مدتی تعداد دفعاتی که سکس میکنند در طول زمان کمتر و کمتر بشه. اگه شما بتونین با دوست دخترتون یا همسرتون مثل روزهای اول سکس کنین فرقی بین یه دونه و بیست تاش نیست. دوماً یه نظریه ای که وجود داره اینه که مردهایی که با بیشتر از 20 خانم خوابیده اند معنیش اینه که راز به دست آوردن دل خانم ها (که کلید شلوارشون هم توش هست ;) ) را فهمیده اند و برای این کار سعی میکنند همیشه سالم و ورزشکار باقی بمونند. برای همین سلامت بودن این مردها ممکنه بیشتر به خاطر مراقبت از خودشون باشه تا تعداد خانم هایی که کرده اند.
به هر حال خواهش میکنم این موضوع را بهانه نکنین بگین سحر گفته من هرچی بیشتر بکنم سالم تر میمونم. پس برم تو خیابون پدر خودم و خانومم و دخترهای بدبخت را دربیارم ;) به قول شاعر که گفته "خوب بکن همیشه بکن" 

منبع: http://www.theguardian.com/society/shortcuts/2014/oct/29/does-sex-protect-against-prostate-cancer

بعد نوشت: بعد از نوشتن این پست داشتم همچنان توی گاردین میگشتم که دیدم مقاله ای راجع به آقای ژیان قمیشی نوشته مبنی بر این که از CBC اخراج شده به خاطر داشتن سکس خشن با چند خانم که خواستار چنین رابطه ای نبوده اند. من که شخصاً از خوندن این خبر شوکه شدم. نمیدونم شما ایشون را میشناسید یا نه، اما ژیان یکی از موفق ترین مجریان رادیو و تلویزیون توی کاناداست (البته تا قبل از این که چند روز پیش اخراج بشه) و پرونده بسیار درخشانی هم به عنوان مجری و هم توی بازار موسیقی داره. ژیان از خانواده ایرانیه که تا چند سال توی لندن بزرک شده و بعد به همراه خانواده اش به تورنتو کانادا مهاجرت کرده. ظاهراً ایشون علاقمند به سکس از نوع BDSM بوده، اما خانم هایی که ازش شکایت کرده اند گفتن که اون خیلی زیاده روی میکرده و بدون این که نظر اونها براش مهم باشه اونها را کتک میزده و حتی شروع به خفه کردنشون میکرده. البته خودش اینها را رد کرده و میگه اینها فقط سناریویی برای خراب کردن اونه و یه شکایت 50 ملیون دلاری از CBC کرده برای اخراجش و صدمه ای که به آبروش خورده.
منبع: http://www.theguardian.com/commentisfree/2014/oct/29/jian-ghomeshi-misunderstood-sexual-consent
البته خودمونیم، مردی به این خوشکلی را من حاضر بودم با همه این چیزها باهاش بخوابم. به نظرم میارزه. 

بعدتر نوشت: در ضمن ایشون برادرزاده سیاوش قمیشی خودمونه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

مرسی از این که وقت میذاری و کامنت میذاری. سحر