سکس و پریود

دلیل اصلی نوشتن این پست کامنتیه که یکی از خواننده ها زیر پست قبلی من نوشته بود. ایشون توی کامنتشون به من انتقاد کرده بود که چرا من راجع به مسائل (از نظر ایشون) چندش آوری مثل سکس و پریود بدون خجالت حرف میزنم.
دوست عزیز، قبل از هر چیز توجه داشته باشید که شما دارید راجع به بدن من و نیمی از جمعیت روی زمین حرف میزنید. و اتلاق واژه چندش آور به یه پدیده طبیعی که برای ما اتفاق میفته نه تنها مناسب نیست، که خیلی هم به دور از ادب و نشانه عدم رشد فکری و اجتماعیه. بله من پریود میشم. مثل هر زن دیگه ای. اما هیچوقت از این موضوع ناراحت و خجالت زده نبودم و نیستم. چرا من باید راجع به چیزی که کاملاً طبیعیه و برای هر زنی اتفاق میفته و هر مردی راجع بهش میدونه خجالت بکشم؟ چرا باید چندش آور بدونمش؟ این که شما پریود شدن یه خانوم را چندش آور میدونید ریشه در آموزش های کثیف توی مدرسه داره که حتی به خود ما هم توی مدرسه یاد میدادن. که وقتی پریود هستیم توی مسجد نباید بریم چون بی احترامی میشه. که نماز نباید بخونیم چون بی احترامی میشه. این از همه بدتر بود، همیشه فکر میکردم یعنی خدا که ما را خلق کرده و اینجوری خلق کرده حالا بهش برمیخوره که ما باهاش حتی حرف بزنیم؟ یادمون دادن که وقتی پریودیم یعنی مریضیم. اونم نه مریضی معمولی، یه مرض واگیردار که باید تو خونه بمونیم و با کسی ارتباط نداشته باشیم تا خوب شیم.
همیشه تا وقتی که ایران بودم فکر میکردم چرا وقتی میرم نواربهداشتی میخرم یارو میپیچتش تو کیسه مشکی و بهم میده؟ که بقیه دلشون به حالم نسوزه؟ که ازم چندششون نشه؟ چطوریه که وقتی میرم داروخانه باید یواشکی فروشنده را بکشم کنار و بگم "نوار داری" تا یارو بفهمه و برام بیاره، اما پسره میاد و خیلی با افتخار میگه آقا کاندوم خاردار بده.
بعداً که اومدم اینجا خیالم راحت شد که همه اینها فقط توی ایران بوده. اینجا همه اینها چیزای زبیعی حساب میشه. توی هر سوپرمارکتی میتونم نواربهداشتی و تامپون بخرم. توی تلویزیون تبلیغ میشن این چیزا. و نهایتاً به این نتیجه رسیدم که همه اینها ساخته ذهن های مریض توی ایران بوده. که حتی خانوم ها حاملگیشون را روشون نمیشد به کسی بگن چون طرف سه سوت ذهنش میرفت تو اتاق خواب اینها که چطوری همدیگه را کردن که حالا بچه دار شدن. چه برسه به پریود.
اما راجع به سکس، این عقیده شخصی منه که سکس هم مثل هر نیاز جسمی دیگه انسان طبیعی و محترمه و احتیاجی به پنهان کردن نداره. ممکنه خیلی ها با من در این زمینه هم عقیده نباشن و سکس را چیز شخصی یا چندش آور یا مقدس یا ... بدونن و به خاطر همین دوست نداشته باشن راجع بهش صحبت کنن. اما برای من سکس هم مثل هر نیاز طبیعی دیگه بدن یه چیز عادیه. هر آدمی ممکنه یه لذت جسمی را به بقیه ترجیح بده و راجع بهش بنویسه و صحبت کنه. یکی ممکنه براش آشپزی و غذا درست کردن و مزه کردن لذت بزرگی باشه که راجع بهش مینویسه، یکی ممکنه راجع به شراب بنویسه، یکی ممکنه راجع به بدنسازی بنویسه، یکی راجع به مدل مو و بدن، یکی راجع به آرایش. و یکی هم مثل من راجع به سکس. برای من سکس یه واقعیت قشنگه. برای من سکس فقط به لذتی که بین پاهام یا پستانهام حس میکنم خلاصه نمیشه. برای من سکس یه هنره. یه چیزی حتی بالاتر از جسم. من از تن زیبای انسان لذت میبرم. چه این تن مردونه باشه و چه زنانه. من از این که مرد یا زنی که دوستش دارم برهنه تو آغوشم باشه لذت میبرم. من از این که مرد یا زنی از تنم لذت ببره لذت میبرم. من سکس را برای چند لحظه لذت آخرش انجام نمیدم. برای من یه سکس خوب از وقتی از کسی خوشم میاد شروع میشه. من هیچوقت سکس را به پول و قرارداد مسخره ازدواج آلوده نکردم. برای من بهترین و به یادماندنی ترین سکس ها با مردهایی بوده که یک بار بیشتر ندیدمشون. من از سکس مینویسم چون پدیده ایه که بیشتر از هر چیزی تو زندگیم تأثیر داشته و ازش لذت بردم. رشته دانشگاهم را به خاطرش انتخاب کردم. و کارم را. برای من سکس فقط فرو کردن یه چیز تو یه چیز دیگه نیست. برای من سکس فقط اومدن آب و بعدش حموم کردن نیست. سکس برای من زیباترین رقص دو تن برهنه است وقتی که اینقدر با هم هماهنگ و همنوا میشن که آدم را از خود بیخود میکنن. برای من سکس اوج رسیدن به لحظه های بیخودی و جدا شدن از همه رنجهای زندگی دنیاست. برای من سکس قشنگترین چیز این دنیاست. و من همیشه ازش مینویسم. 

۵ نظر:

  1. ببخشید قصد توهین نداشتم.

    در ضمن این جوری که شما نوشتین آدم دلش آب میشه که :))

    پاسخحذف
  2. برای من همیشه این سؤال بوده و همیشه عذاب وجدان نذاشته اونجوری که میگی برام لذت داشته باشه. من مدت زیادیه با یکی از همکارام رابطه نزدیک داریم بدون این که شوهرم بدونه. ولی همیشه از این که با هم سکس داشته باشیم ترسیدم و میترسم. این حسی که میگی را همیشه داشته ام، اما همیشه ترسیدم عملیش کنم :(

    پاسخحذف
  3. باید این تابوهای مسخره از بین بروند. من هم همینجوری فکر می کنم.

    پاسخحذف
  4. سحر جان ایا خودارضایی هم مثل سکس یاعث تعالی میشه یا برعکسه از نظر شما؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام آریا جان. من نگفتم سکس باعث تعالی میشه. گفتم سکس باعث میشه آدم از خود بیخود بشه. ولی از این که بگذریم خودارضایی هم از نظر من قسمتی از سکس محسوب میشه. برای من همیشه لذت داشته و هیچوقت هم پنهانش نکردم.

      حذف

مرسی از این که وقت میذاری و کامنت میذاری. سحر