زندگی این روزهای سحر

خوب اگه براتون سؤال شده که سحر چرا اینقدر کم پیدا شد یهویی باید بگم که من یه زندگی جدید را شروع کردم. یه مدت پیش یه دوست خوب پیشنهاد کرد که یه زندگی مشترک را با هم شروع کنیم و ما از هفته پیش داریم با هم زندگی میکنیم. خوب زندگی مشترکه و حسابی سرمون گرمه. قول میدم به محض این که یه کم اوضاع روبه راه تر شد و کارها مثل قدیم روی غلطک اقتاد حتماً باز بنویسم. تجربه یه بار زندگی مشترک ناموفق باعث شده یه کم بیشتر از حد معمول توی همه چیز دقت کنم این بار. این دفعه من مردها را خیلی خیلی بهتر از دفعه پیش میشناسم و این دفعه دوست پسرم را با چشم باز انتخاب کردم. امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره. برام دعا کنین. 

اگه هم براتون سؤال نشده بود که هیچی. خوش باشین ;)

۴ نظر:

  1. خوشحالم از زندگی مشترک تان . از من به تو وصیت . در زندگی مشترک سعی کن خودت باشی و خودت . فیلم بازی نکن . به خاطر اون از سلایق ات دست بر ندار مگر اینکه قانع بشی که اون سلیقه ات نادرست است . و امیدوارم به قول خودت همه چیز به خوشی و خوبی پیش بره . زیاد خودتو معذب نکن که همه چیز اونطوریکه اون میخواد باشه . نه . خودتو فراموش نکن و زیاد احساسی عمل نکن . ببخش که خیلی وراجی کردم اینها تجربه بیش از 20 سال زندگی مشترکه .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی دوست عزیز. کاش بار اولی که ازدواج کردم کسی اینها را بهم گفته بود. حالا بعد از سالها و بعد از یک بار طلاق گرفتن و بودن با مردهای زیاد تجربه همین چیزها را یادم داده. اما بهای سنگینی برای دونستنشون دادم. کاش بار اولی که میرفتم خونه شوهر به جای این که توی گوشم بخونن که "با شوهرت بساز، تو خونه نگهش دار، نمیدونم هزار توصیه گند و گوه دیگه" یکی این چیزها را بهم میگفت. کاش یکی بهم میگفت که اگه سلیقه هامون به هم جور نبود گور پدرش. کاش یکی بهم میگفت عمر و جوونیت را فدای سلیقه یکی دیگه نکن.
      ای وای منم سر درد دلم باز شد :)) مرسی از کامنتت. کاش اسمت را هم مینوشتی.

      حذف
    2. سحر جان . اسمم شهریار

      حذف

مرسی از این که وقت میذاری و کامنت میذاری. سحر