جواب نامه خواننده عزیز وبلاگ

دوست عزیزم. اول از همه بابت تأخیر زیاد در جواب به نامه شما معذرت میخوام. این تأخیر اصلاً از سر سهل انگاری نبود.بلکه در تمام این مدت داشتم به این که چطور به نامه شما جواب بدم فکر میکردم. راستش جواب دادن به چنین سؤالی اون هم از طریق ایمیل خیلی راحت نیست. به اضافه این که تخصص من روانشناسی سکس هست و مشکلی که شما بهش اشاره کردید بیشتر به حوزه روابط اجتماعی و خانوادگی مربوط میشه. راستش خیلی با خودم کلنجار رفتم که آخر جواب بدم یا نه و در نهایت به این نتیجه رسیدم که فقط یه کم مشورت بهت بدم. به عنوانم یه دوست، یا یه خواهر یا هرچی که خودت دوست داری. واقعیتش را بگم ترسیدم از این که بخوام کسی را از پشت ایمیل و وبلاگ راهنمایی کنم و نتیجه اون چیزی نشه که منظورم بوده. بنابراین جواب من را به پای نظر یه متخصص نگذار . فقط و فقط یه گپ دوستانه است.
قبل از هر چیز اون قسمتیش که به تخصص من مربوط میشد را جواب بدم و اون این که تو یکی از فانتزیهات داشتن سکس با خانوم های اطرافته. این اصلاً چیز بدی نیست و مشکل جنسی محسوب نمیشه. هر آدمی میتونه هر فانتزی سکسی که دلش میخواد داشته باشه. هرچند اون فانتزی حتی خشن یا غیر انسانی یا چندش آور به نظر بیاد. من توی دانشگاه به مواردی برخوردم که یه آقا مثلاً فانتزیش تجاوز به دختران نوجوان بوده و برای درمانش به ما مراجعه کرده یود. خوب این کار بسیار زننده و انجامش مصداق بارز بیماری جنسی و توی قانون مدنی انگلیس به عنوان یه جرم بزرگ محسوب میشه. اما ایشون فقط اینو توی ذهنش نگه داشته بود و به مرحله عمل نرسونده بود. در مورد شما هم تا وقتی که انجامش ندادید که صرفاً تو محدوده تفکرات شماست و مشکلی ایجاد نمیکنه. و اگه انجامش دادید از حوزه تخصص من باز هم کار عجیب و غریبی نیست و خیلی خیلی از آقایون و خانوم ها را میشناسم که در عین حال که درگیر خانواده و ازدواج هستند، اما روابط جنسی با دوستان یا اطرافیان و یا در ازای پول دارند. از لحاظ روانشناسی سکس این موضوع اصلاً چیز عجیبی نیست، اما از لحاظ روابط اجتماعی و خانوادگی خیلی خیلی به نوع رابطه شما با خانومت و خانوادت بستگی داره. به همین خاطر در این مورد من چیزی نمیتونم بگم. 
چیزی که من از نامه ات برداشت کردم یه زوج جوونه که تازه بچه دار شدن و حالا روابط جنسیشون سرد شده. با توجه به این که تو هنوز توی سن خیلی جوون هستی، نمیتونی نیاز جنسیت را طرد کنی و در نتیجه زیاد بهش فکر میکنی. این مهمترین دلیلیه که میگی در طول روز همیشه احتیاج به سکس داری و اگه چند نفر را هم بکنی باز ارضا نمیشی. در صورتی که من مطمئنم اینطور نیست و تو به محض این که یه بار آبت بیاد شاید تا چند روز از فکر سکس بیای بیرون. 
یکی دیگه از دلایلی که احتمالاً باعث میشه نیاز جنسیت بالا بره و البته خودت بهش اشاره نکردی حدس میزنم تماشای زیاد فیلم پورن یا همون فیلم سوپر باشه. تماشای فیلم سوپر با توجه به این که به خصوص مرد را خیلی تحریک میکنه میتونه اثر بزرگی توی بالا نگه داشتن سطح میل جنسی داشته باشه. به اضافه این که تو وقتی فیلم سوپر نگاه میکنی حتماً فیلم هایی انتخاب میکنی که فانتزی های جنسی خودت را بیشتر نشون میدن و همین باعث هرچه پررنگ تر شدن این فانتزی ها تو ذهنت میشه. باز اگه بخوام مثال بزنم زوجی را میشناختم که خانوم خیلی تمایلی به سکس دهانی نداشت. و این موضوع به یکی از فانتزی های سکسی مرد تبدیل شده بود و حالا یکی از مشکلات خانوم این بود که شوهر موقع خواب خیلی وقت ها راجع به این موضوع حرف میزد و به خاطر همین از خوابیدن توی خونه دوستان و فامیل میترسید. اینها همش نمونه هایی هستن که نشون میده یه فناتزی سکسی یا حتی فکر کردن به سکس چقدر میتونه ذهن آدم را مشغول نگه داره. 
اما در مورد مشکل تو با خانومت، تا جایی که سواد من قد میده به نظرم میاد که رابطه شما از یه یکنواختی رنج میبره. معمولاً زوجهای جوانی که بچه دار میشن، توجه خانوم خیلی به بچه معطوف میشه و در نتیجه یه حالت سرخوردگی توی شوهر به وجود میاد. همین باعث میشه که شوهر نتونه مثل قبل علاقه خودش را به همسرش نشون بده و این علاقه تنها چیزیه که خانوم را برای انجام سکس تشویق میکنه. بنابراین یه دور منفی پیش میاد که مرد روز به روز سرخورده تر و زن روز به روز بی میل تر میشه. در مورد پسر و دخترهایی که بچه ندارند هم ممکنه این موضوع اتفاق بیفته و میتونه دلایل مختلفی داشته باشه. مثلاً این که پسر همیشه یه راست بره سراغ سکس یا این که همیشه تو یه پوزیشن سکس داشته باشن. شاید باورت نشه که همین موارد به نظر کوچیک چقدر باعث مشکل بین زوج ها میشه. این که چقدر از مردها مشکل اساسیشون اینه که همسر یا دوست دخترشون موقع سکس "فقط به پشت میخوابه و پاهاشو باز میکنه".  و این که چقدر از خانوم ها مشکلشون اینه که تا میرن تو رختخواب شوهر "شورتش را که در میاره یه کیر بزرگ و آماده از توش در میاد که همون لحظه یه کس میخواد و نه چیز دیگه". اینه که به نظرم سعی کن یه مقدار تغییر تو زندگیتون ایجاد کنی. بذار زندگیتون یه کم باز آب و رنگ بگیره و خانومت حتماً بیشتر به سکس علاقه نشون میده. دوستی داشتم که تو کار تعمیر و نگهداری تخت و مبل و کلاً لوازم چوبی بود و با چند تا هتل قرارداد داشت. یادمه یه بار بهم میگفت "سحر باورت نمیشه چقدر از این هتل ها کار برام در میاد. از بس که از این تخت های هتل کار کشیده میشه. انگار ساخته شدن که آدمها روشون همدیگه را بکنن". و راست میگفت. چون مسافرت از اون چیزاییه که یکنواختی را از بین میبره و به محض این که از بین رفت هر زن یا مردی دلش سکس میخواد. 

و در آخر بگم من اصلاً منظورم این نیست و انتظارم هم این نیست که همه مسئولیت متوجه تو است. به هیچ وجه. اگه میتونستم با خانومت هم حرف بزنم دوست داشتم بهش یاد بدم که چطور مردش را برای خودش نگه داره. شاید باورت نشه، اما من با این که خودم زنم، خیلی دل پری از خیلی از خانوم ها دارم. ما خانوم ها و به خصوص خانوم های ایرانی اشتباهات کشنده زیادی در روابط خودمون مرتکب میشیم و بعد تقصیرش را به گردن مردها میندازیم. حالا البته اینجا فرصت صحبت کردن راجع به همه این مسائل نیست.
امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت بکنم. و باز هم اگه بقیه نظری راجع به هر قسمت از حرفهام دارم خوشحال میشم که بگن.

۲ نظر:

  1. سلام
    ((و این علاقه تنها چیزیه که خانوم را برای انجام سکس تشویق میکنه.))
    نکته جالبیه. ای کاش شما به عنوان یه روانشناس سکس و یک خانم جواب این سوال رو برای من و خیل کثیری از مردان روشن می کردید که معمولا چگونه زن ها حشری می شوند؟
    حشری کردن مردها هم کار راحتیه و هم همه می دونن که با پورن ، استریپ تیز ، لوندی زنانه و ... می شه یه کارهایی صورت داد ولی در مورد خانم ها به نظر می رسه که قضیه پیچیده تره.
    وبلاگتون داره جون می گیره تبریک می گم.
    یه پیشنهاد شاید برای زدن پست های بیشتر بهتر باشه که کیس هایی که در دانشگاه مطرح می شه و یا از اطراف می شنوید هم در وبلاگتون منتشر کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون مهدی جان. حتماً یه پست راجع بهش مینویسم. اما این روزها خیلی خیلی سرم شلوغه. به خاطر همین چند وقته ننوشتم.
      راجع یه کیس های دانشگاه راستش چون ما یه قرارداد عدم افشای اطلاعات امضا میکنیم خیلی نمیتونم چیزی اینجا بنویسم. اما خوب سعی میکنم به صورت موردی گاهی یه چیزهایی بنویسم راجع بهشون.

      حذف

مرسی از این که وقت میذاری و کامنت میذاری. سحر